2012. január 25., szerda

LUSH kedvencek

A LUSH-ról szerintem mindenki hallott már, aki pedig nem, mindenképpen ki kell próbálnia!
Személy szerint a fürdőgolyókat és habfürdőket szoktam ott vásárolni, a "fürdési szeánszok" tökéletes lebonyolításához :) Nem tudok betelni velük, bár a Lush boltból 10 perc után menekülnék a tömény illatfelhő miatt... Itthon mégis kellemes szagolgatni őket. Volt, hogy betettük a szobába próbaként, illatosítóként használtunk egy-egy darabot...haha :) Azért a rendeltetésszerű használattól nem sűrűn térünk el..:)

Most ez a két kedvenc:

               Sunny Side habfürdő- Abszolút favorit! Csillámok+ narancs és mandarin illatú. 




Honey Bee fürdőgolyó- Mézes, zabos, iszapos...mennyei :) 
(Állítólag a legjobb hidratáló 
fürdőgolyó a Lushtól)

Melyiket, mikor, hogyan?-Én így csinálom :)

-A fürdőgolyót akkor használd, amikor már kiengedted a vizet,ebbe kell belemorzsolni, vagy dobni, van olyan amelyik pezseg is. Feloldódás után fejti ki a hatását (színez, illatosít, hidratál...). Én nem szoktam egy egész golyót használni, de valaki egy golyót egy fürdésre elhasznál.

- A habfürdőt a víz engedése előtt morzsold bele a kádba, a csap alatti részre érdemes, mert ott közvetlenül folyik rá a víz, így könnyebben kezd el felhabozni.

Nekek van kedvencetek a LUSHtól? Mit érdemes még kipróbálni?

Ha nem budapesti vagy, akkor se csüggedj, a LUSHt már neten is meg lehet rendelni :) (www.lush.hu)


1 megjegyzés:

  1. Hatalmas nagy Lush fanatikus vagyok, ha gondolod nézz be, van pár saját tesztem :)

    VálaszTörlés