2012. január 28., szombat

MAC Oyster Shell körömlakk swatch/teszt

A minap rám jött, hogy be kéne szereznem egy új körömlakkot. Épp a Váci utcán jártam, úgyhogy becéloztam a MAC-et. :)
Tudtam, hogy pirosat vagy sötétet most nem akarok, így a világos színűek maradtak. Az egyik eladó csajszi körmén a Daphne Guiness kollekcióból az Endless Night fantázianevű lakk volt, ami nagyon megtetszett. De sajnos már nem volt belőle, így maradtam a szintén limitált Oyster Shell-nél. Beleszerettem <3

Színe: a boltban lévő fényviszonyoknál homokszínűnek tűnt, majd okkeresnek, később szürkésnek... És még mindig nem tudom pontosan meghatározni...érdekes, az biztos:)

Állaga: Ha nem rázod fel használat előtt, nehezebb vele dolgozni,de nem nyúlik és nem kezelhetetlen. Ez esetben csak egyszer kell felkenni. Ha felrázod,elég híg lesz, akkor nagyon könnyű vele dolgozni, viszont szükséges a 3 réteg a szép eredményhez.

Tartóssága: Fedő- és alaplakk nélkül 2 nap után kezdett el lepattogni egy kevéske.

Ára: 3600Ft


 erősebb fényben....




...természetes fényben





1 megjegyzés:

  1. Hát, én azért többet vártam volna egy mac körömlakktól.. 2 nap után elkezdett lepattogni?! :S Színe se az igazi!

    VálaszTörlés