2012. január 29., vasárnap

Replikamustra- Christian Louboutin Crystallized Daffodile


Ezt a bejegyzést hirtelen indíttatásból kezdtem el írni, amikor az interneten "összefutottam" egy hölggyel, aki különféle termékeket árult.

A fényképei között felfedezni véltem egy/több Christian Louboutin Crystallized Daffodile replikát. Kíváncsi lettem, vajon mennyiért árulja, később a sejtésem beigazolódott. 42 ezer Ft-ot írt, amire egyből tátva maradt a szám...
Még a Vaterán is "csak" 30 ezer Ft-ért kínálják őket.

Nade kéremszépen! Még majdnem elhitette velem, hogy 1200dolláros cipőért nem sok a 40ezer, és eredeti cipővel van dolgom. Persze aki kicsit is ért hozzá, egyből észreveszi a különbségeket..
Szépen megmutattam neki, hogy egy ilyen cipő kb. 3000-de leginkább 6000$ körül mozog, és eredeti Swarovski kristályok díszítik.

A válasza erre az volt, hogy van, aki szeretné az ilyen márkát magáénak tudni, de sajnos nem teheti meg, hogy megfizesse az eredetit, rajtuk is kell segíteni....

De kérdezem én! : Azzal, hogy megvásárolsz egy ilyen replikát a MÁRKÁT az "érzést?" tudod magadénak?? NEM. Max. a cipő kinézetét, színét, azt, hogy milyen szép és csinosnak érzed magad, amikor viseled. De ezzel nincsen semmi baj, mert persze (szerintem) nincs olyan nő a világon, aki azt mondaná egy gyönyörűséges cipőre, hogy sorry, nem kell! :)

 Később még hozzátette levelezésünk során az eladó: hogy miről beszélünk, ha megy benne az utcán az ember, akkor senki nem veszi észre a különbségeket....
Válaszom: EBBEN A CIPŐBEN??? Még ha a replikáról is beszélünk, ki az, aki az utcán egy ilyenben közlekedik??Buliban pár órácskát, kocsiból ki-be,de nem gyalogol kilométereket..:) De ha már közlekedik igenis észrevehető a különbség.. hiszen ha még pluszos replika is, akkorsem olyan kövekből és anyagokból készült, mint az eredeti. Különben mi értelme lenne olcsón árulni?? :)

Most nézzük a fent nevezett különbségeket:

 200$



6000$



Zárásként összegezve bennem ezek indították el, hogy megírjam ezt a bejegyzést:

- 42ezerért árulni egy cipőt és ezzel lehúzni a hozzá nem értőket olyannal, amit máshol, nem replikaként, de hasonló dizájnban olcsóbban megkaphatsz.

- Bekamuzni az elején, hogy eredeti a termék, majd miután rájön, hogy nem most jöttem le a falvédőről-szépen megmagyarázni a dolgokat...

Ez az én személyes véleményem a témával kapcsolatosan. Aki megteheti és tényleg nagyon beleszerelmesedik egy ilyen replika cipőbe, az vásároljon bátran,de ne hagyja magát átverni! Én hasonló összegből inkább egy ismert designertől vennék cipőt, mint Betsey Johnson vagy Steve Madden. Ők is gyönyörű lábbeliket terveznek! :)

Néhány alternatíva :

Steve Madden-Stonned 150$

Steve Madden- Sparrkk 250$



Steve Madden- Cycile 160$


Steve Madden-Dejavu 130$

 Steve Madden- Hadleyy 120$
 Betsey Johnson-150Ł
 Betsey Johnson- Vicky-G 180$
Steve Madden-Masqraid 150$

 Steve Madden - Moskow-G 90$
 Steve Madden- Showstop 130$


2 megjegyzés:

  1. Úristen >.< Azért látszik jócskán a különbség, az első replikán legjobban.. Egyébként vannak a Louboutin oldalon brutális leárazások, tavaly nyár végén csorgattam a nyálam, amikor elcsodálkoztam már 150 euróért lehetett kapni pár modellt..
    A legdurvább számomra akkor is az, amikor valaki hamis Loisz Votyonnal mászkál.. irritáló dolog: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenigen. Húú, nem mondod? Erről nem is tudtam, hogy van ilyen leárazás, de gondolom a lehetetlen méretezésben..a 39-es lábammal nem igen tudnék vetekedni egy 36-37-essel szemben.:D

      Törlés