2012. február 13., hétfő

Haul/Zsákmány- Peek&Cloppenburg és Guess

A szezonvégi leárazás vészesen közelgő végéhez nemigen szoktam nagy reményeket fűzni. Mindenhol nagyméretű ruhák (vagy csak én nem találom meg azokat a boltokat, ahol még ilyenkor is van a jó dolgokból  kisméret) halmazát próbálják 70%-os áron csábítóbbá tenni, de hiába, ha a kutyának sem kell, mert: olyan rossz fazonú az a szoknya, ocsmány kinézetű a cipő és lehetetlen színösszeállítású az a felső.

De kellemes meglepetésben volt részem amikor ellátogattam a kedvenc boltjaimba a Guessbe és a Peek&Cloppenburgba. Legutóbbiban leltem rá féláron a Review márkájú pólóra, ami nagyon kellemes anyagú és egyszerűen imádom a mintáját az elején. 1290-ért pedig igazán megérte :)

A Guessben hasonlóan 50%-os akcióban sikerült vásárolnom egy szívcsatos övet (imádnivaló) és egy pólót.

Szóval igazán elégedett voltam, mert egy kis előtavaszi bevásárlást tartottam: jó dolgok-jó áron :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése