2012. február 12., vasárnap

Mit viseljünk Valentin napon?

A körmös bejegyzés után kedvet kaptam a további Valentin-napi postokhoz,habár nem szokásom ennyire felfújni a dolgot, de a beauty vonalon valahogy csak jön az ihlet. Gondoltam megosztom Veletek. :)

Most két képen mutatom meg, hogy mik azok a darabok, amiket szívesen viselnék, ha a két kategória közül kéne választanom.

  Tudom, odakint "mínuszezer" fokok vannak. Ha utcára nem is ajánlatos,de ha egy étteremben vagy más "meleg helyen" töltjük a Valentin-napot, akkor is felvehetjük őket. Harisnyával, kabáttal és egyéb meleg kiegészítőkkel felturbózhatóak a kisruhák, amivel bevállalható egy, a kocsiból "csak ki-be szállok manőver." De ha "csak" otthon ünnepelünk, akkor is felvehetünk hasonlóan bájos szetteket. Hiszen miért ne lehetnénk olyankor is ennyire csinosak?




Ezeket az outfiteket leginkább egy mozihoz, kellemes és laza vacsihoz választanám. 
Az első szettnél a pulóvert egy hosszú lánccal dobnám fel,a telitalpú bokacsizmát szeretem hasonlóan kombinálni.
A másodiknál a fekete bokacsizma dögössé teszi a farmer, laza kardigán kombót.
A harmadik outfit egyeseknél már-már az elegáns kategóriát súrolhatja,de szerintem a blúz lenge fazonja miatt még idesorolható.

A ruhákhoz direkt nem írtam márkanevet és árat, mert csak ötletként/tippként használtam fel őket a képekhez. Próbáltam olyan darabokat választani amik jórészt beszerezhetőek a Zarából,Tally Weijlból,H&M-ből is.

Ti mit vennétek fel szívesen? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése