2012. február 7., kedd

Sminktermékek hétköznapra

Ebben a bejegyzésben azokat a sminktermékeket mutatom be, amiket a hétköznapokban szoktam használni egy alapsmink elkészítéséhez.


ALAPOZÓ: MAC Matchmaster Foundation  
Az alapozómat azért szeretem, mert nem nehezíti el a bőrömet, ugyanakkor egy közepes fedést biztosít, amit a Manhattan púderrel szoktam fixálni. 

KORREKTOR: MAC Pro Longwear Concealer 
A korrektort leginkább a szem alatti karikákra használom, de vigyázni kell vele, mert nagyon kevés kell belőle!

PÚDER: Manhattan Soft Mat Loose Powder (Beige 2) 

PIROSÍTÓ: Essence Multi Colour Blush (10)
Az Essence pirosítókat már régóta használom, most újítottam be ezt, eddig jól szerepelt..:)

SZEMPILLASPIRÁL: MAC Haute & Naughty Lash
Ebben a  szempillaspirálban azt szeretem, hogy kétfélévé "varázsolható" a keféje, aszerint, hogy milyen hatást kívánunk elérni.(drámai pillákat vagy visszafogottabbakat).

SZEMÖLDÖKCERUZA: Manhattan Eyebrow Pencil (99W)
A szemöldökceruzák közül a Manhattan nálam bevált, elég jól megmarad, és nem kenődik olyan hamar.

TUS: MAC Fluidline (Blacktrack)
A tus nálam alapvető dolog, a szemceruza helyett szoktam ezzel ügyeskedni. Ez a MAC egyszerűen isteni...

HIGHLIGHTER: Alverde Anti-aging Duo Highlighter
Az Alverde highlightert még a legutóbbi DM vásárláskor vettem, csak kimaradt az előző bejegyzésemből. 
Az eddigi tapasztalataim nagyon jók vele kapcsolatosan, tartós, szép, és mindenféle tartósítóanyagmentes :)

















2 megjegyzés:

  1. Én is most készülök egy MAC alapozó megvásárlására. Szerinted ez a legjobb?Nem igazán volt még ilyen árkategóriás alapozóm, segítenél?:)

    VálaszTörlés
  2. Természetesen, örülök, hogy írtál:) Nekem is ez az első alapozóm a MACtől, nekem nagyon bevált, nagyon szeretem. A bőröm kevert típusú,néhol elég száraz,néhol zsíros. Amikor ezt megvettem, a sminkes fiú ezt ajánlotta,hogy ez most egy új alapozójuk és nagyon jó.Az én kikötésem pedig az volt, hogy ne legyen maszkhatású, akár nyári estéken is,ha úgy adódik, fel tudjam kenni,de télen is fedjen. Igazából ez alá kötelező a hidratálás, mert amikor kihagytam, akkor tényleg nem mutatott szépen a bőrömön. A fedését pedig a púderrel kell erősíteni, hogy hosszantartó legyen.De még így sem érzem maszkhatásúnak. Más alapozókat-amiket kipróbáltam a MACtől- nekem azok nagyon természetellenesen erős fedésűek voltak.Arra pedig nincs szükségem. Szerintem a legjobb,ha bemész valamelyik üzletükbe és kiprólád ezt+megkérdezed, ők mit ajánlanának neked. Sokféle van náluk,és a legjobb,ha a bőrtípusodnak megfelelőt veszed meg! Az jó, ha már úgy mész oda, hogy tudod, miket vársz el az "álomalapozódtól".(milyen legyen a fedése,mikor használod,mivel viszed fel..)
    Nekem is így sikerült rátalálnom!Remélem segítettem valamennyit:)

    VálaszTörlés