2012. február 18., szombat

TOP 5 Essence termékek

Az Essence termékeket nagyon sokan szeretik(szeretjük), mert elérhető helyen (DM,Rossmann,Müller) elérhető árú,széles termékpalettával csábít minket,csajokat. A legizgalmasabb pedig, amikor egy-egy limitált kollekció gyöngyszemeit tudhatjuk magunkénak.:)

Szerencsére kinőttem a már "mindenem Essence" korszakból, és sikerült kitapasztalnom melyek azok a termékek,amik nálam abszolút favoritok. Ezeket szeretném veletek megosztani :)

1.  Essence Sun Club All Over Shimmer- bronzosító/highligher

Nagy kedvencem, nagyon jól pigmentált és tartós, van egy-egy színt felhasználok belőle a sminkemhez is. A világosat a belső szemzugba,a barnákat a külsőbe. Ára: 999Ft. (Azóta új külsőt kapott már,de a minősége változatlan.)



2. Púderecset & Pirosítóecset

Nekem a régebbi van, ami még a két funkciót (pirosító-púderecset) egyként látta el, azóta ezt a terméket is megújították, sőt 2 félét dobtak piacra, hogy az előd "közös" funkcióit kettéválasszák. Ellenőriztem,jelentem!: A minőség itt sem változott. Nagyon finom ecsetszőr, praktikus méret :) Ára: kb.850Ft/db.

 régi

újak


3. Beauty Secrets műszempilla

Jól felhelyezhető, kényelmes viselni is. Ára: kb. 7-800Ft.



 4. 24h Hand Protection Balm kézkrémek

Nagyon finom illatúak és jól hidratálnak. Télen kötelező alapdarab a táskában :) Ára: kb.400Ft.




5. Colour&go körömlakk

 Középszintű minőség,alacsony áron,de extranagy színválasztékkal,ahol némelyik igen egyedi árnyalat. Ára:350Ft.




Ez volt az én kis Essence listám :) A szemhéjpúderek nálam nem kerültek bele, engem annyira nem fogtak meg. A szempillaspirálok közül a Multi Action az abszolút bestsellerük, de  még nem próbáltam,így erről nem tudok nyilatkozni.


 Nektek mi a kedvencetek a márkától? 






5 megjegyzés:

  1. szerintem a barna, fekete zselés tusok nagyon jók!

    VálaszTörlés
  2. Hallottam már róluk, de pozitívat is,negatívat is. Fekete tusom már van a MAC-ből,de a barnát lehet kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  3. nekem lila van MACből, az jobb, mint a lila essence (szebb a színe sokkal), de a barna nekem nagyon bevált, próbáld ki, 900ft-ért nem sokat veszíthetsz:)

    VálaszTörlés
  4. Egy off comment... Én nem értem, hogy ha műszempillát árulnak (DM, Rossmann) akkor műszempilla ragasztót miért nem?! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez jó kérdés..egyébként ugye tudjuk, hogy a műszempilla ragasztókból a DUO a numberone, de arra sajnos nem mindenki tud áldozni. Biztos nagy sikere lenne, ha az Essence piacra dobna egy elfogadható ár-minőség arányú terméket..Na hátha eszükbe jut! :)

      Törlés