2012. március 27., kedd

Érezd jól magad a bőrödben!-termékmustra- Eucerin: Dermo Purifyer Cream-Gel

Tegnap sikerült beszereznem az Eucerin Dermo Purifyer Cream-Gel nevezetű tisztító-hidratáló krémet. Az Eucerinnel kapcsolatosan még nincsenek tapasztalataim, illetve egy-két mintaterméket már kipróbáltam tőlük, de kb. ezer éve volt,így már nem is tudom mik voltak pontosan, az viszont megmaradt, hogy beváltak és tetszettek.

Egyébként már rég szerettem volna venni egy új hidratálót, ami valahogyan hat a pattikra is, mert mostanában eléggé rakoncátlankodik az arcbőröm. Nem olyan vészes, de nem árt kordában tartani :)



Amit a dobozon található leírás mond: 

"Jelentősen csökkenti a pattanások számát és megelőzi az újabbak kialakulását, miközben olajmentes hidratálást biztosít. 3 héten belül javítja a bőr állapotát, az arc egészségesebb és tisztább lesz. Antibakteriális, nem mitesszerképző.Mitesszeroldó hatású. Kompatibilis általánosan használt pattanáskezelőkkel. Egyedülálló 2%-os tejsav liposzómás szállítórendszere segítségével a tejsavat közvetlenül a pattanások és aknék keletkezési helyére, a tüszőkbe juttatja miközben hidratálja a környező területeket. Hatékonyságát és bőrbarát jellegének magas fokát kilinikai és bőrgyógyászati vizsgálatok bizonyítják, melyeket aknéra hajlamos bőrű egyéneken végeztek."


Hmm..meggyőző...:)

És amit én tapasztaltam így első használat alkalmával:

Nagyon kellemes az illata, kicsit hasonlítanám a Vichy termékekéhez,de mégsem olyan intenzív. Az állaga, ahogy a nevében is sejteti, krém-gél. Könnyű volt bedolgozni az arcbőrömbe, hamar beszívódott. Az eredmény egyelőre a puha bőr és a élettel teli érzés.:)


ÁRA: Ezzel azért voltam bajban, mert én 1339Ft-ért vettem egy Arzenál nevű boltban,amit már akkor sejtettem, hogy vészesen olcsó. A netes kutakodások után pedig eredeti ára: 2-3000 Ft között mozog.


Szóval, ma kezdtem a próbát, 3 hét elvileg a tökéletes eredmény, úgy hogy -i will come back- és akkor megnézzük, tényleg olyan hatásos volt-e. :)

Ti hallottatok már valamit róla?Tapasztalatok az Eucerinről?:)

2 megjegyzés:

  1. Még soha nem volt ilyen termékem :) csak én is mintákat próbáltam:) Várom a véleményedet 3 hét múlva:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem pozitív lesz, nagyon kíváncsi vagyok :)

      Törlés