2012. március 28., szerda

Haul: Essence Marble Mania +Nude Glam lakkok

Ma "véletlenül" betévedtem a Rossmannba és megpillantottam az Essence új kollekcióját, a Marble Maniat. Ez a széria elvileg a márványozott hatásról szól. Először betettem a kosárba a pirosítót is, aminek elsőre szépnek tűnt a fedése, de meggondoltam magam, mert már kb. 2 hete beszereztem a Sleek Rose Gold pirosítóját, így az előbbit úgy sem használtam volna ki. Két lakk jött velem, ezeket elvileg lehet egymással keverni, volt egy kis Nail art kit hozzá,de azt nem vettem meg, mert igazából nekem itthon már vannak hasonló eszközeim. Egyedül a leírás lehet érdekes, ami bemutatja hányféleképpen lehet őket egymással variálni. De azt elvileg Timi (http://www.crystalmakeupstudio.com/) majd bemutatja nekünk:)

A lakkokból a barackszínt,ami nekem inkább halvány narancssárga, és az eper pirosat hoztam el. A nagy nézelődés közben azonban észrevettem az új Nude Glam kollekció lakkjait is, ami első látásra szerelem volt, 5 landolt is a kosárban a 7-ből, majd végül 3-ra redukálódtak. Oda vagyok a nude lakkokért, nagyon megörültem nekik, majd bemutatom őket is egy-egy bejegyzésben.

A két Marble lakkot  most játékosan kentem fel, megmutatni Nektek (btw. jó/jobb minőségnek tűnik, könnyen kenhető volt, no, de meglátjuk majd később..)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése