2012. március 7., szerda

Love the nude. (and the secondhand)

Már régóta nem írtam bejegyzést, kissé beszippantott a szakdolgozat készítés gépezete. Másfél hétig jókislányként viselkedve, güzültem, csináltam, szinte ki sem mozdultam itthonról.(Bár a sulikönyvtárig MUSZÁJ volt eljutnom, hogy hazahozzak 52646246745 kiló könyvet, amit átmazsolázhatok.)Most azonban a kis facebook közzöségünkben előkerülő kincsek láttán félretettem minden okoskodást, és ellátogattam egy-két hádába.

Íme az eredmények:


Nyáron szaggatott farmersorttal és vmi ütős felsővel felvenni és bulizni->can't wait 

DIY projektet érzek 


Vasalás..:D


Talán valamivel ez is feldobható...(már tervezek:)

Még akadt pár dolog, ami elhanyagolható. A lényeg, hogy a nude színből és ingekből sikerült betárazni egy időre.. (dekimondtahogyebbőlennyielég?) :)
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése