2012. március 24., szombat

NYEREMÉNYJÁTÉK!!!

Sziasztok Lányok!

Elérkezett az idő, hogy elindítsam az első nyereményjátékot a blogon. Sajnos még nem volt elég időm ezzel foglalkozni, plusz nem csak egy nyereményes játékot akartam indítani, így többet kellett gondolkodnom azon, hogy minek is örülnének a kedves olvasóim :) Így  tehát a játékban ÖSSZESEN 3 NYERTEST SORSOLOK!

A nyereményjáték a bejegyzés kipostolásakor már azonnal életbe lépett, szóval ne habozz, ha az alábbi nyeremények közül valamelyiket magadénak szeretnéd tudni:

1. 1 db új Garnier BB krém
2. 1 db új Orly körömlakk
3. 1 db új Bourjois mono szemhéjfesték 5-ös árnyalatban

(A postát természetesen én állom!)

A nyereményjátékban való részvételhez az alábbi feltételeknek kell teljesülnie:

1. A blog követője vagy! Ezt JOBB OLDALT tudod megtenni azzal, hogy a FELIRATKOZÁS A WEBHELYRE gombra kattintasz!

2. Lájkolod a blog Facebook oldalát, majd az ott kihelyezett nyereményjáték fényképét is, amit megosztasz ismerőseid között! A blog Facebook oldala: http://www.facebook.com/pages/GlitterKiss-Blog/288048907920606


3. Ehhez a bejegyzéshez kommenteled a neved, milyen néven követsz itt, és a facebookon, és mi az, amiről szívesen olvasnál!


Például: Nevem: Kedves Dóra, dorakedves néven követlek itt, a Facebookon Dóra Kedves néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még sminktermékekről!




+1 esély: Ha van blogod, tedd közzé ezt a játékot egy bejegyzés formájában!

(A + 1 eséllyel bekerülhetsz másodjára is abba a bizonyos virtuális kalapba!)


A JÁTÉK ÁPRILIS 25-ÉN ZÁRUL!

Sok sikert kívánok!! :)


126 megjegyzés:

  1. Kisfaludi Csilla, Forget-me-not néven követlek itt, a Facebookon Kisfaludi Csilla néven lájkoltalak és szívesen olvasnék sminkelési és frizura tippekről, trendekről valamint külföldi sztárok trendjeiről.

    VálaszTörlés
  2. Kisfaludi Csilla, Forget-me-not néven követlek itt, a Facebookon Kisfaludi Csilla néven lájkoltalak és szívesen olvasnék sminkelési és frizura tippekről, trendekről.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Didi néven követlek itt, Molnár Diána néven lájkoltalak facebookon.
    Szívesen olvasnék sok sok dolgot a tavaszi és már az egyre aktuálisabb nyári divatról :)

    VálaszTörlés
  5. Criollo néven követlek itt, és Luca Nagy néven like-oltalak:)
    Outfitek (színes cipőhöz, például - egy málnapirosat tervezek venni és még nem igazán tudom hogyan viseljem:P ), körmök, terméktesztek, amiket szívesen látnék!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm málnapiros :) az izgalmasan hangzik:)vettem a H&M-ben pont a minap egy ilyen színű caprinacit, majd lesz róla bejegyzés, úgy hogy így egybe tudom kötni az általad kért ötletekkel! :)

      Törlés
    2. Hú köszi:) Amúgy ő az : http://www.hm.com/hu/product/97880?article=97880-A#article=97880-B :) Remélem ez a szín a málnapiros:D

      Törlés
    3. Már kész a bejegyzés, húha, hát ez nekem inkább ciklámen színű :D

      Törlés
    4. Szia!
      KESZTHELYI MÁRTA néven követlek, Márta Keszthelyi-ként lájkoltalak a facebookon.

      Törlés
  6. Katjes néven követlek, Katalin Kelemen néven lájkoltalak. Szívesen olvasnék havonta kedvenc termékes postot:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Kriszti néven követlek, facen rougeandstyle blog néven, megosztottam lájkoltam az ott kitett képet :)
    Email: kristinajuhas@gmail.com bár nemtom kell-e :p

    Most találtam rá a blogodra de a neve már megfogott, nagyon tetszik^^ A bejegyzésekkel kapcsolatban tetszenek, bár annyi a kifogásolnivalóm, hogy posztolhatnál picikét gyakrabban, bár én beszélek, én se vagyok mostanában időmilliomos :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi:) köszönöm,nekem pedig a tiéd tetszik:) Igyekszem, de pont szakdogaírás közepén, reméljük lassan végén vagyok,így próbálok osztódni:DD

      Törlés
  8. Szia! A nevem György Dorottya, dorca néven követlek itt, és lájkoltalak facebookon is, nomeg megosztottam természetesen a játékot. nagyon szívesen látnék sok outfitet és sminket is esetleg. :) az is ér, ha kiteszem a nyereményjátékot a blogom oldalsávjába?

    VálaszTörlés
  9. Hejho.
    Itt nyul, facebookon Anita Séra néven követlek :)
    Hajápolásról, bőrápolásról, tesztekről, körmös bejegyzésekről olvasnék szívesen :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. szia, Katka Hajdúová néven követlek itt, a Facebookon Katka Hajdúová néven lájkoltalak, játék megosztva, szívesen olvasnék vidám tavaszi sminkekről:)

    VálaszTörlés
  11. Nevem: Laurinyecz Mónika, Mónika Laurinyecz néven követlek itt, a Facebook-on Mónika Laurinyecz néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még sminktermékekről! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Viktória néven követlek itt, facebookon pedig Shake it up. Szívesen látnék még outfites bejegyzéseket! :)

    VálaszTörlés
  13. Sziia.
    Rékaa. néven követlek, facebook-on Réka Tóth néven lájkoltalak és megosztottam a játékot.
    Outfiteket és haul bejegyzéseket látnék szívesen:)

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Azaz Viktória (shake it up) néven követlek itt, bocsi! :)

    VálaszTörlés
  15. Nevem: Kovács Szandra, szandra néven követlek itt, a Facebookon Szandra Kovács néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék szempillaspirál tesztekről:)
    Megosztásom: http://www.facebook.com/kyussa/posts/388883727797267

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nicimeli néven követlek
    FB:Melitta Janák,megosztva a játék :)
    Szívesen látnék,termékteszteket,sminkes posztokat:)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Moncsiikah néven követlek, FB-on Köles Móni névvel lájkoltalak, és szívesen olvasnék sminkes posztokat, teszteket minden mennyiségben :) és mindent ami Te vagy!

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Soledad néven követlek
    FB:Rita Szlovencsák,megosztva a játék :)
    Szívesen olvasnék még körmös és step by step postokat:)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  19. Név, amivel követlek: Adryenn Beauty
    Név, amivel lájkollak a facebookon: Adryenn Beauty

    A sminkeket és a termékteszteket szeretem.

    A Garnier BB krémet jó lenne megnyerni :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Nevem: Resszer Tímea, Timi néven követlek itt, a Facebookon Timea Resszer néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még sminktermékekről!

    VálaszTörlés
  21. Szia, itt Hajni néven követlek, a facebookon pedig Hajni Márku néven.
    Én outfit, DIY posztokat szeretnék. köszi a játékot, szép napot :)

    VálaszTörlés
  22. Szia, Hajni néven követlek, a facebookon Hajni Márku néven, és szívesen olvasnék outfit, DIY posztokat. Köszi a játékot, szép napot.

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Orsi Szemán néven követlek itt, és a facen is ezen a néven lájkoltalak. :) (vagyis Tündérkirálylányként ír az Explorer, Orsi Szemánként pedig a google chrome...)
    HOgy miről olvasnék szívesen? Nagyon szeretek kísérletezgetni a házi arcpakolásokkal és ha a blogodba is belefér, szívesen olvasnám a tapasztalataidat róluk:) a step by step posztok is nagyon hasznosak főleg az ilyen ügyetlenkedőknek mint nekem:D Plusz a cipők! *.*
    Szeretnék nyerni mert még sosem nyertem semmit.
    Puszi: Orsi

    VálaszTörlés
  24. Szabó Veronika vagyok, Verus néven követlek, a fészen Lakkfan-ként. Lakktesztek érdekelnek. :)

    A +1 pontért íme a post! :)

    http://lakkfan.blogspot.com/2012/03/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Renii néven kövelek.
    Facebookon Nagy Renáta
    Kitettem oldalsávba: renisbeautycase.blogspot.com
    Most találtam a blogodra, de már most nagyon tetszik. :) A teszteket és az outfiteket szeretem :)

    VálaszTörlés
  26. Szio!

    Kemiviki néven követem a blogod. Facebookon pedig Viktória Major néven likeoltalak és osztottam meg a képet.
    Írtam bejegyzést a játékról: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/2012/03/nyeremenyjatek_27.html
    Szívesen olvasnék: nyári outifteket, és körmös bejegyzéseket:) Bejött és nem jött be posztokat esetleg.

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  27. Sziamia!

    legerősebb virágszál néven követlek, facebookon Gőgös Vanda Virágként; legszívesebben több tesztet és outfitet nézegetnék:D

    VálaszTörlés
  28. Szia,
    itt Tia néven követlek, a facebookon Gáspár Ágnesként likeoltalak és ment a megosztás is. Sminkelős, tesztes, szeret-nem szeret posztok szoktak érdekelni :) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  29. Szia! Nevem Draskovics Diána. Itt draskovics.dia néven követlek (:
    A facebookon pedig Diána Draskovicsként lájkoltalak. Érdekelnek sminktippek és lakktesztek is érdekelnek (:
    köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  30. Szia! Németh Réka néven követlek Google Accounttal, és Réka Németh néven Facebookon, lájkoltam az oldalad, osztottam a nyereményjátékot facebookon!

    Arcmaszkok, és pórustisztítók érdekelnek, de lakk, smink és divat is! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    A nevem : Banda Lívia
    Lívia Banda néven követlek itt.
    Facebookon Banda Lívia néven lájkoltam.
    Érdekelnek tesztek minden mennyiségben.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  32. Szia! László Orsolya vagyok, kifestek.hu néven, és a sminkek érdekelnek leginkább.

    VálaszTörlés
  33. christaylor-ként követlek itt, az fb-n pedig Krisztina Szabőként lájkoltam és osztottam.
    outfites posztokat szívesen olvasnék.
    köszi a lehetőséget a játékra! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia,Tilinger melinda-ként like-oltalak,és itt melinda néven követlek:)
    Engem főleg outfit ötletek érdekelnének,illetve bevált házi praktikák,hajra,sminkre,feltört sarokra:)))))

    VálaszTörlés
  35. Szia! Varró Tímea Marianna vagyok, ezzel a névvel lájkoltalak a Facebookon. Tesztek és sminktippek érdekelnek.

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Itt nagymogi, fb-n Moravszki Agi néven követlek
    nagymogi@gmail.com
    Igazából mindenről szeretek olvasni, főleg körömlakkokról :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  37. Név: Bagotai Zsoltné Németh Erika, Németh Erika néven vagyok FB-n. bagotaizsoltne-ként követlek :)

    VálaszTörlés
  38. szia! Itt Pilla néven követlek, facebookon Hajdu Krisztina néven lájkoltalak és megosztottam a játékot!
    Leginkább outfit bejegyzéseket, teszteket szeretnék!:)
    Köszi!!

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Dorka néven követlek itt, és Hegedűs Dóra néven a facebookon!
    Tesztekről olvasnék szívesen mééég többet :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  40. Hali :)
    800darkangel008 néven követlek itt, a Facebookon Papp Anita néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még sminkes, körmös bejegyzéseket még :P

    köszi a lehetőséget :))

    VálaszTörlés
  41. Szia!

    Zsanci néven követlek, FB: Zsanci Szépségszigete (megosztottam)
    Szeretnék sminkes bejegyzéseket, tesztes, havi kedvenceset. És kicsit lehetnének gyakrabban posztok!
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  42. szija!

    Dija néven követlek itt, fészbukon lájkolatalak és megosztottam Görög Diánaként, és smink-outfit postokat olvasnék!:)

    köszi:)

    VálaszTörlés
  43. Kedves Dóra, Beáta Matla néven követlek itt, a Facebookon Beáta Katalin Matla néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még sminktermékekről és azok teszteléséről :):)

    VálaszTörlés
  44. Szia! m. hajni néven követlek itt, Miháldinecz Hajnalka néven pedig a facebookon. Leginkább tesztek érdekelnének. :)

    VálaszTörlés
  45. Szia Dudás Karolina vagyok, itt Ádám Sauer néven követlek(páromnak van csak google fiókja), a facebookon pedig Karolina Dudás névvel kedveltelek. Amiről pedig szívesen olvasnék azok a házilag készíthető/kivitelezhető szépségápolási tippek, ötletek.:)

    Üdvözlettel:
    Karolina

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    bmacso néven követlek, facebookon Detti Macsó névvel.Szivesen olvasnék tesztelős,haulos, sminkes postokat.
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  47. Szió!

    Lillyrose néven követlek a blogon.
    Facebookon: Fehér Leander (Lillyrose)-ként. (megosztottam)
    Legszívesebben tesztekről és step-by-steppekről olvasok.

    Köszi a lehetőséget :-)

    VálaszTörlés
  48. Szia! :)

    Detti néven követlek, Facebookon Bori Bernadett néven.
    Szívesen olvasok tesztekről, sminkektől. :)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Kittike néven követlek a blogon.
    Facebookon Karazsia Kitti.
    Legszívesebben tesztekről és az otthon elkészíthető smink, haj, körömmintáról olvasnék. :)
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  50. Szia:)
    GhostGirl néven követlek itt,fbon Nikolett Gulyás néven lájkoltalak és osztottam meg a játékot.
    Szívesen olvasnék még termékteszteket :)

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  51. Szia! ksz néven követlek, és ezen a néven osztottam meg a képed ill. lájkoltalak. Érdekelnek a különböző kreatív körömfestések.
    Köszönöm! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, a megosztás és lájkolás Kis Szilvia néven történt a fb-on!

      Törlés
  52. szia :)
    mp96 néven követlek fb-on pedig Petra Martis néven :)
    én imádom a ruhákat így ezzel kapcsolatos posztokat is :))

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    RedDemon néven követlek itt, facebook-on Csonka Flóra néven lájkoltalak és megosztottam a játékot.
    Szívesen olvasnék haj-test-arcápolási bejegyzéseket, sminkeket, teszteket.

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    ponyka néven követlek, a fészen pedig Farkas Anita Kitti
    Nagyon tetszik a blogod, épp ma olvastam erről a Garnier BB krémről, és mindenképp ki szeretném próbálni, ezért is tök jó lenne, ha én nyernék :D
    Én nagyon szeretem a divatról, ruhákról szóló bejegyzéseket, erről szívesen olvasnék még!

    VálaszTörlés
  55. Szia! Buczkó Dóra néven követlek és lájkoltalak.
    Szívesen olvasnék termékteszteket,sminkről szóló bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
  56. Szija :)

    hajnoca3 néven követlek
    Facebook-on Horváth Hajnalka néven követlek , megosztottam a játékot és lájkoltam a képet
    Szívesen olvasnék még haulokat , teszteket

    VálaszTörlés
  57. Szia!

    Szűcs Luca néven követlek facebookon, GlitteryLips néven itt. :) és outfit, smink, praktikák, ékszerek... minden jöhet :)

    Szép napot!

    VálaszTörlés
  58. Szia! Németh Viola vagyok itt Vicu néven követlek, Facebookon pedig Viola Németh néven osztottam meg a bejegyzést.(valamint Blogom oldalsávjában is látható a blogod http://viculife.blogspot.com/) Jó versenyt mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  59. Szia, Zsofia Főző néven követlek...megosztottam fb-on és ott Zsófia Főző néven vagyok(majdnem ugyan az :) ) teszteket,tippeket meg igazából bármit szívesen olvasok :)
    jahh...és köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  60. Szia!

    Nevem: Vámossy Brigitta, ezen a néven követlek itt, a Facebookon Brigitta Vámossy néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még ruhás, cipős, táskás bejegyzéseket.
    Köszi játékot!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  61. Szia! Ágoo néven követlek és Ágota Gergely néven lájkoltalak facebookon, a játékot is megosztottam. Szívesen olvasnék termékteszteket. :)

    VálaszTörlés
  62. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  63. Szia! Maja néven követem a blogodat, facebookon Gerő Mária néven lájkoltalak, megosztottam a játékfelhívást. Legszívesebben szép tavaszi, nyári cipőkről olvasnék bejegyzést! és köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  64. Szia!
    adel.:) néven követem a blogodat.Facebookon Ernhaft Adél.Megosztottam, lájkoltam :).Szívesen olvasnék outfites bejegyzéseket, valamint személyes élményeket (amik kötődnek valamennyire a bloghoz, de azért mégis Téged mint embert, és nem mint beautyblogger ismerhetlek meg..., remélem értelmesre sikerült :DD )

    VálaszTörlés
  65. Szia!

    Itt CRaPTRaSH néven követlek , FB-n lájkolatalak és megosztottam Klaudia Orbán néven, és sminkes posztokat szeretnék olvasni!

    köszi a lehetőséget :]

    VálaszTörlés
  66. Szia, Kristóf Eliza vagyok, itt magenta néven követlek, fb-on Cattitude néven likeoltam és osztottam (véletlenül a blogommal voltam bejelentkezve:D) Szívesen olvasnék még palettákról, szemhéjpúderekről. Kiteszem a játékot bejegyzésként a c-attitude. blogspot.com-ra :)

    A biztonság kedvéért adok egy e-mailt: kristofeliza@citromail.hu

    VálaszTörlés
  67. Szia, Victoria néven követlek,facebookon lájkoltalak Viktoria Győry néven és megosztottam a képet, szívesen olvasnék sminkes bejegyzéseket a blogon.:)

    VálaszTörlés
  68. Szia!
    OneDa néven követlek, facebookon Vanda Horváthként :)
    Megosztottam a képet, lájkoltalak, és nagyon kíváncsi lennék havi kedvencekre, illetve tesztekre. :)

    VálaszTörlés
  69. Szia!

    Az az igazság hogy egyszer már elküldtem és nem értem miért nincs ott a komment :/

    Szóval, követlek Kátya néven, Facebook-on Nagy Kátya néven; blogom oldalsávjába is kikerült és kapott egy bejegyzést is :
    http://katyakeit.blogspot.com/2012/03/glitterkiss-nyeremenyjatek.html

    Köszönöm szépen a nyereményjátékot és legyen szép napod! :)

    VálaszTörlés
  70. Szia!
    Köszi a játékot! :)
    Rebekah néven követlek, Fb-n Eszter Sándor néven lájkoltalak. Legjobban az outfit-posztoknak örülnék... jól jön az inspiráció! :)

    VálaszTörlés
  71. Szia!
    Nevem Szalay Dóra. Facebook-on Szalay Dóra, itt Snowflower néven követlek. Szívesen olvasnék körmös posztokat és termékteszteket.

    VálaszTörlés
  72. Szia !!
    Gáncs Szonja a nevem . Facebook-on Szonja Gáncs itt pedig Szonja & Rebi néven követlek

    Szívesen olvasnék teszteket ,termékbemutatókat ,hogy neked mi az ami bevált és mit ne vegyünk meg , sminkes képeket !

    Köszi a játékot !

    VálaszTörlés
  73. Kőrösi Dóra, itt MuuurghDori :) körmös ill. sminkes posztokat olvasnék szívesen :)

    VálaszTörlés
  74. Helló!

    Itt Bogii néven, fb-n Bogi Tóth néven követlek.
    Szívesen olvasnék haul-os és termékteztes posztokat.

    Köszönöm a lehetőséget!
    Bogi

    VálaszTörlés
  75. Syaa.!
    Blogon: Dalma( :
    Facebook: Dalma Sánta
    Szivesen olvasnék/néznék Outfit és körmös bejegyzéseket.!( :

    VálaszTörlés
  76. Szia!

    Itt Szandi néven követlek, facebook-on Magyar Alexandra néven. A játékodat plusz esélyért megosztottam a blogomon: http://fashion-of-the-world.blogspot.com/2012/03/jatek.html

    Engem érdekelnek nagyon az outfit bejegyzések, kíváncsian várom őket :)

    VálaszTörlés
  77. Szia!
    Itt laraaa néven követlek, facebook-on pedig Laura Gréta Nagy néven lájkoltam és osztottam meg a képet.
    Szívesen olvasnék még több sminkes és körmös bejegyzést.
    :)

    VálaszTörlés
  78. Szia,
    jeriko rózsája néven követlek, fb-n Noémi Bányai néven lájkolva, osztva. Szívesen olvasnék több körmös ill. terméktesztes posztot.

    VálaszTörlés
  79. Szia,
    Blog: Tibold Sándor
    Facebook: TiboldS6
    Szivesen olvasnék több nyereményjátékról...)))

    VálaszTörlés
  80. sziioo
    anita néven követem a blogod. facebookon fodor anita néven és megosztottam :)
    szívesen olvasnék sok sok körömről, outfiről, és szívesen néznék videókat :)

    VálaszTörlés
  81. Nevem Gulyás Judit, jucuus. néven követlek itt, a Facebookon Judit Gulyás néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még körömlakk és arctisztító tesztekről :)

    VálaszTörlés
  82. + megosztottam ezt a bejegyzést a blogomon :))

    VálaszTörlés
  83. Szióóóka!
    Kiss Linda Dóra vagyok, Dora Lin Kiss Bres néven követlek itt, a Facebookon Kiss Dóra néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még sminktermékekről, aktuális trendekről, divatról!

    VálaszTörlés
  84. Szia!
    Csege Barbara vagyok, Facebook-on lájkoltalak. Itt rosszcsontocska néven követlek.
    Szívesen olvasok terméktesztekről, Újdonságokról, de pl a Rihanna post is nagyon tetszett:)

    VálaszTörlés
  85. Szia!!Nevem: Lachata Bianka,bibsy néven követlek itt, a Facebookon Bianka Lachata néven lájkoltalak, és szívesen látnék teszteket.

    VálaszTörlés
  86. Szia! Duda Ivett vagyok,dasha néven követlek,és követlek facen is.
    Szivesen olvasok körmös bejegyzéseket,meg ilyen kis praktikákat.:)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  87. Szia! Kis Virág vagyok, LaurenTrend néven követlek itt és Virág Kis néven lájkoltalak facebookon. Szívesen olvasnék DIY postokat,outfiteket és körmös bejegyzéseket. :)

    VálaszTörlés
  88. szia!
    Ragoncsa Tímea vagyok, meuss néven követlek és Tímea Ragoncsa néven lájkoltalak. tesztekről és sminkekről olvasok szívesen :)

    VálaszTörlés
  89. Szia
    Szandiii néven követlek a blogon
    Mészáros Alexandra néven pedig a facebook-on,a képet pedig megosztottam :D
    Sminkes, tesztelős postokat olvasok szívesen :D

    VálaszTörlés
  90. Szia, Maria Bige néven követem a blogot, és Maria Bige-ként lájkoltam és osztottam facebookon a képet. nagyon szívesen olvasnék mééééééég több terméktesztet, DIY posztokat is imádnék :)

    VálaszTörlés
  91. Szia! IsaBella néven követlek itt, Gercuj Izabella néven a FaceBookon. A játékot a blogom is megosztom, az oldalsávban keresd:
    http://vaniliamamor.blogspot.com
    Én nem igazán sminkes, inkább körmös vagyok, így nagyon szeretnék még több körömcsodát látni tőled! De ha ez nem megoldható, a sminkek is jöhetnek. Főleg tutorialok, mert azzal hadilábon állok. Pláne az elkezdéssel...:)
    Még pár napig nálam is játék van, ha gondolod, nevezz be. :)
    Öhm... és még szerettem volna azt hiszem írni valamit, de elfelejtettem...:( Sebaj, majd visszajövök, ha eszembe jutott. :)

    VálaszTörlés
  92. Szia!
    Név: Dyah
    Facebook: Klaudia Szeipl (like+megosztás)
    Szívesen olvasok tippekről,praktikákról :)
    +esély: kitettem az oldalra! :) www.klaublogol.blogspot.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  93. Szia =)

    Mandragóra néven követem a blogod, Facen pedig Toldi Katalin néven.
    Körmös posztokat szívesen olvasnék =)
    +1 megosztottam a blogomon: http://torpefenyo.tumblr.com/post/21586061062/jaaateeek

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  94. Szia!

    Nina néven követlek,
    a Facebookon: Krisztina Kovács, a képet megosztottam!
    Több körmös posztotokat szívesen olvasnék.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  95. Szia :)) Solya néven követlek, facebookon Orsolya Ozsvártként lájkoltalak és megosztottam a játékhoz tartozó fotót.
    DIY ötleteket házi praktikák érdeklenek a legjobban illetve a steb by step sminkekek / lakkozások :)

    köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  96. Sziaa! :)

    Barbuus néven követem a blogod, facebookon pedig Bubblegumbox néven.
    Körmös step-by-stepeknek örülnék :)
    Megosztottalak a blogomon itt: http://bubblegumbox.blogspot.com/2012/04/nyeremenyjatek.html

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  97. Szia,
    Lázár Bea néven követlek, a facebookon is. Sminkelős, tesztes, szeret-nem szeret posztok érdekelek :) Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  98. Bérényi Athina követlek athina néven fb :Bérényi Athina néven like.
    Amit olvasnék smink teszt, köröm.

    VálaszTörlés
  99. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  100. Pókecz Tímea néven követlek itt,és a facebookon is
    Körömlakkozási,díszítési tippeket olvasnék szívesen.

    VálaszTörlés
  101. Szia, Linda Kiss Bres néven követem a blogot, facén Kiss Dóra vagyok.
    Körmös, sminkes posztokat olvasnék szívesen

    VálaszTörlés
  102. Szia! Nuckuruc néven követlek a blogon, facebookon Nuckuruc make up néven. Megosztottam és like-oltam a képet facebookon. Én legszívesebben személyes postokat olvasnék. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  103. Szia!

    a blogon: BrazyMpepi néven követlek
    A facebook-on : Mészáros Petra a nevem

    Én szívesen olvasnék az alapozókról pirosítókról szóval az alapról!!
    Köszi szépen a játékot!! :)

    VálaszTörlés
  104. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  105. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  106. Szia!Ez lesz a harmadik megjegyzésem,az előző kettőt nem látom.Fogalmam sincs játékban vagyok-e.Itt timi409,a facebookon Tóth Tímea néven követlek.A játékot megosztottam.Szívesen olvasnék haj és körömápolásról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na végre,úgy látom másnapra megjelent az összes és töröltem :)

      Törlés
  107. Szija,
    Fűr Noémi néven követlek facebook-on és Noemi Fűr néven követlek itt. Hajápolási dolgokról szívesen olvasnék.Köszi, puszi :)

    VálaszTörlés
  108. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  109. szia, Boglár néven követem a blogodat, császár boglár néven lájkollak fb-n és a játék fotóját a fb oldaladról meg is osztottam. a körömlakkos cikkek érdekelnek, azokból jöhet nagyon sok :) puszi!

    VálaszTörlés
  110. Szia. Dóra Berta néven követlek és lájkoltalak. Szivesen olvasok terméktesztes haulos posztokat.Köszi a lehetőséget.:)

    VálaszTörlés
  111. Szia! :)
    Török Alexandra a nevem, Dius néven követem a blogodat, Facebookon Alexandra Török néven kedveltelek. Nagyon érdekelnek a hajas dolgok, azokból bármikor jöhet :)

    VálaszTörlés
  112. Szia :)
    Nevem: Balogh Dominika
    Jogobella néven követlek
    a Facebookon Domi Balogh néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még a divatos dürdőruhákról

    VálaszTörlés
  113. Nevem: Balogh Dominika
    Jogobella néven követlek itt, a Facebookon Domi Balogh néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék még a trendekről!

    VálaszTörlés
  114. Szia! gabus1217_8 néven követlek blogon, FB-n Gabriella Gősi néven lájkoltalak, és szívesen olvasnék otthoni olcsó bőrápolási tippeket!

    Megosztottam a játékot blogomon posztban:

    http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/archives/2012/04/25/JATEK_ma_ejfelig_GlitterKiss_Blogon/

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  115. Adele néven követlek itt, facebookon Murvai Mariann, és meg is osztottam a játékot, és én imádom a tesztes posztokat, azokat akármeddig tudom olvasni egyhelyben :D

    VálaszTörlés
  116. Murvainé Icus néven követlek, megosztva :) itt pedig bogyoka!

    VálaszTörlés
  117. Szia. Spirkó Nikolett vagyok, ice_nic néven követlek itt, facebookon Nikolett Spirkó.
    Arcápolással kapcsolatos dolgokról olvasnék szívesen, esetleg tusfürdők, arckrémek tesztjeiről is.
    Köszönöm

    VálaszTörlés