2012. március 27., kedd

Outfit: Variációk H&M nadrágra

A H&M új kollekciójával iszonyatosan elégedett vagyok,jók az árak, szépek a színek. Egy piros pontot kapnak most, a téli kollekciójuk számomra nem volt magával ragadó. A legújabb szerzeményeim egyike ez a málnapiros/pink (nemigen tudom eldönteni, néha ilyen, néha olyan) színű capri(?) nadrág. Egyébként létezik még fehér, bézs, fekete, és fekete virágos variációkban is.

Kezdem a sportos verzióval, nekem így is tetszik a rohangálós hétköznapokra.
Trikó: H&M
Óra: Michael Kors
Táska: Guess
Cipő: Divided


Ugyanaz táska nélkül, igazi basic üzzemódban :)

Felső: Zara

A felsőt meghagytam és elegánsabbra váltottam :)
Fülbevaló: H&M
Clutch: Mango


Blúz: NewLook
Clutch: DorothyPerkins
Cipő: Zara

Felső: Zara
Clutch: Elizabeth Arden


Egy kérdés jött a málna piros cipővel kapcsolatosan, amire azt mondom, hogy fehérrel, bézzsel,feketével, nagyon jól megvannak együtt:) Sőt, ha a matróztrendet nézzük, akkor még a szép kékkel is.Különben is: a colorblock hódít :)

8 megjegyzés:

  1. Hűha! Egészen véletlenül tévedtem ide, de ezek a képek most nagyon inspirálóan hatottak rám. Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ezt hallani! Örülök, hiszen azért lett a bejegyzés!:)

      Törlés
  2. szuper jól néz ki mindennel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte féltem a színtől, hogy mihez veszem fel, de egész gyorsan sikerült összeválogatni :)

      Törlés
  3. Nagyon jó kis szettek :$ Az utolsó kettő a kedvencem:) de a többi is tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, nekem is az utolsó kettő a kedvencem!:) Csak az a fránya zseb, ne gyűrődne és látszódna ennyire..:/ :D

      Törlés
  4. Nagyon csinos ez a naci! :) Bár nekem olyan fura ez a nadrág hossz! Úgy felvennék egy ilyen nadrágot, de olyan érzésem lenne, hogy rövid rám a szára.. :) Magasságomnak tudható be ez a fóbia szerintem.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike:)Hát anno nekem is furcsa volt,de megláttam a fazont egy-két képen,és nagyon megtetszett,főleg magassarkúval.De biztosan emlékszel voltak régen a halásznadrágok,na ez azért nem olyan durva szerintem :DD Meg attól még, hogy magas vagy, simán hordhatod,tuti jól állna,csak megszokás kérdése.:)Én belevágtam, mert már unom az állandó farmerezést,kellett az újítás:)

      Törlés