2012. március 20., kedd

Some purchases- Egy kis szerzemény :)

A hosszú hétvége nagyon gyorsan "elment", de gondolom nem csak én vagyok így ezzel, hiszen alap "mörfi", hogy ami kellemes az biztosan hamar eltelik. Rokonlátogatóban voltam vidéken, ahonnan sikerült egy-két új szerzeménnyel hazatérnem. Íme ők+egy kis pesti sugár+H&M és még innen-onnan :)

(Figyelem! A következő képsorok megtekintésének következményeként nyakfájás alakulhat ki egyes olvasóknál, de a fotós ígéri, gyakorolja majd a profi beállításokat, amint több ideje lesz! :))




 Bikini szerelem első látásra :)

H&M clutch-szintén szerelem!:)

+ 3 basic trikó, amiből sosem elég :)
Waterfalls

 Nude, primark öv :)

 Topshop bodycon skirt-felvéve valahogy jobban mutat :D 


 New Look
 ASOS-na ezt mikor megláttam, egy szuperhősnő jutott eszembe, viszont felvéve elég tuti :)

Barackszínű melegítő

Mexx

Divided-lehet, hogy már csak ősszel veszem majd elő, de ezer éve szerettem volna egy ilyet :)


Felső van már elég sok, normális nadrágot kellene beújítanom, de még mindig keresgélek..Ez valahogy mindig olyan nehézkes dolog :/

3 megjegyzés:

  1. Bikini honnan van? Nagyon tetszik! A szoknya is cuki.. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bikini nagy meglepetésemre sárkánycenter:D nem gondoltam volna, hogy ott találok is egyszer valamit, véletlenül sodródtam a vidéki rokonokkal oda:)

      Törlés
  2. Elállt a szavam a gyönyörű bikini láttán. Hol van ez a Sárkánycenter? Pesten? Valami csodaszép :D

    VálaszTörlés