2012. március 13., kedd

Tavaszváró outfit + Alexander Wang Rocco Bag

Tegnap suli után elnéztem a sugárhádába, de úgy indultam neki az egésznek, hogy semmi kedvem nincs 9807636 darab ruhát átválogatni. Végül csak sikerült egy másfélórát eltöltenem és nemhiába. Ezt a felsőt és nacit sikerült beszerezni, így a már meglévő cuccaimmal kombinálva egy tavaszias szettet tudtam összehozni. Régóta a fejemben élt már a korall szín, nem hagyott nyugodni, és íme meglett az első darab.
De jó lenne, ha már igazi tavasz lenne.. I can't wait :)


Szandál: GUESS
Nadrág: DenimCo
Felső: Next
Óra: Michael Kors

Ma pedig Újpesten volt dolgom, így ott nézelődtem és egy import cipőtáska boltba betérve bukkantam rá erre az AlexanderWang Rocco Bag hasonmásra, nem egy gagyira, vészesen olcsón. Magam sem akartam elhinni, miután tegnap azon gondolkodtam, be kéne szerezni egyet, de ebayről nem volt kedvem rendelgetni. Úgy látszik a sors is azt akarta hogy "egymáséi legyünk". HAHA :D Bár ezzel ellentmondásba ütközhetnék a Christian Louboutinos bejegyzésem után-> tény,hogy én nem azért vettem meg ezt a táskát, mert azt hiszem így AWang dizájner munkájának gyümölcse ékesíti a kacsómat amikor az utcán igyekszem, hanem mert pirospontos a dizájn, ami úgy is az enyém lehet, hogy nem kerül 170ezerbe :) (És akkor a fake LouisVuitton Bag fanok most légyszi érezzenek egy kis iróniát, mert "azt az esetet" sajnos már nemigen lehet egy ilyen szöveggel kimagyarázni :D).

A kép tehát:


Mostmár nyugodtan visszatérhetek egy kicsit a szakdogához :)


SZERK: Sokan kérdeztétek, de sajnos ebből a táskából EZ AZ 1 DARAB volt ott, ahol vettem, nem olyan boltban vettem, ahol tömegesen árulnak ilyet!!

6 megjegyzés:

  1. nagyon jo a taska, mennyi volt?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) 3-4 körül.pontosan már nem emlékszem, olyan hihetetlen ámulatba estem:D

      Törlés
  2. az nagyon jo ar erte:) es el tudod magyarazni pontosan hol van ez a bolt?

    VálaszTörlés
  3. ÚÚ nagyon szép szett és tatyó. Leírnád, hogy pontosan hol van ez a import cipőtáska bolt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újpest,rózsa utcai tömbnél van a bolt,Spar és Dm környékén:) a pontos nevére sajnos nem emlékszem :S

      Törlés
  4. Basszus máshol meg azt a táskát 20000ért árulják....

    VálaszTörlés