2012. április 3., kedd

Celebrity style: Rihanna átváltozása+ styling fail

Rihanna ismét új hajjal "hódít". Elég drasztikus a változás, szőkéről feketére váltott, oldalt felnyírt úgynevezett side shave hair-rel. Állítása szerint hiányzott a régi, rövid, fekete, oldalt felnyírt, punk stílusú frizura, ezért a változás. Ugyanakkor a hajhosszát nem akarta rövidebbre vágatni. 

Mit szóltok?? 

Nekem szőkén olyan ártatlannak tűnt, így feketén vagányabb a megjelenése, ugyanakkor még szokatlan nekem.


Ruha: Alexander Wang
Cipő: C. Louboutin
                                                                                             






Felső: River Island
Nadrág: Dolce&Gabbana

 Rihannáról tudjuk, hogy néha eltalálja a stylingot, néha nagyon nem. Sajnos az utóbbi mostanában sokkal igazabb állításnak mondható.

Nem tudom, hogy mivel tudnának rákényszeríteni, hogy egy ilyen borzalmat a lábamra húzzak. Vivienne Westwood Rocking Horse Ballerina elnevezésű cipőjéről nekem az MBT cipők kinyesett fasarkú változata jut eszembe... Egyébként 1985-ben debütált először ez a cipő, lehet akkor még nem volt olyan sikeres, így megpróbálták az új nemzedéket megnyerni vele a 2012-es piacra dobással.
Nem mellesleg a jumpsuit sem tetszik, kicsit ilyen sciencefiction érzetet kelt az egész. Akkor láthattunk hasonló jelmezeket, amikor a Csillagkapuban Daniel Jacksonék egy másik világba utaztak.





5 megjegyzés:

  1. Jól áll neki a fekete is , olyanvadmacskás:) de szőkén nekem jobban bejött :(

    VálaszTörlés
  2. Igen vadabb az tuti, de biztos, hogy nem ez az utolsó, hogy szőkén láttuk :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, tudom nem ideillo de nem talalllak!!! En vinnem a fekete szoknyadat :) http://www.facebook.com/zsuzsannabiro
    kerlek irj :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom az új haját :) nekem a szőke nem jött be!

    VálaszTörlés
  5. A szőkével olyan felnőtt, komoly nőnek tűnik, itt meg most egy vadmacska kb. :) Nekem mindkettő bejön. :D
    Viszont az az utolsó cipő a lenyalt hajjal nagyon nem.
    A cipőre meg sztem nagyon nem illik a balerina név. ^^ Ezzel a névvel az ember egy szépen letisztult, finom kis cipelőt vár, nem egy ilyen ormótlan nagy darabot. ^^ Vagy csak velem van probléma? :D

    VálaszTörlés