2012. április 3., kedd

Haul: A hónap első szerzeményei

Hello girlz!

Hogy vagytok? 
Nálam most már minden rendeződni látszik, a hétvégi szó szerinti party-hegyek és a szakdolgozati problémamegoldás után. Péntek, szombaton végre eljutottam bulizni, hosszú idők után. Télen valahogy nincs kedvem a hidegben kimozdulni..nyűgös a felöltözöl, mert kint hideg van, bent meg kismillió fok, így vagy begyulladsz, vagy megfagysz-című procedúra. Szóval ez a téli partyjárat isn't for me. De milyen jó, hogy már nem kell ezen aggódni (egy darabig) :)
Ma az aktuális szerzeményeimet osztom meg Veletek, azt mondhatom, elég jól indul az április, tartsuk meg ezt a jó szokást :) Remélem Ti is ilyen elégedettek vagytok a napjaitokkal!

Húsvétra mit terveztek? Szerintem annyira megváltozott ez az ünnep is... Nincsenek meg a régi szokások, anno tojást festett mindenki, mintha kötelező lett volna, készültünk, vártuk a locsolkodókat. Természetes volt a pacsuli szagot elviselni a hajunkon, ami elől ma már legszívesebben menekülne a lányok nagyrésze.


Ma voltam a H&M-ben, ahonnan egy testpermetet (kókuszos-guavás-isteni, annyira nyár illata van, hogy rámtört az igazi summer feeling, és akárhányszor megszagolom, mindig ez történik.) és egy arany nesszeszert vásároltam. 
Ez a cipő pedig egy álom, hogy rátaláltam, mert már régóta szerettem volna egy rózsaszín darabot. Fazonra pedig vészesen emlékeztet az YSL Tribute fantázianevű szandáljára. 
Korall táska: Primark.



És végül ezek nem mai szerzemények ugyan, de megmutatot őket. 
Guess felső: Peek&Cloppenburg
American Flag Top: Primark, rendeltem Angliából
És a két gyűrű, amit szintén régóta nyomoztam, és már lassan el is temettem, de a Mom Parkban lévő H&M-ben egymásra találtunk :)


8 megjegyzés:

  1. Úhh nagyon tetszik a cipő meg a táska :O:O gyönyörűek nah meg a kókuszillat is jó kehet az a kedvencem :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon "fincsi":D, volt még kókuszos-ananászos, ha jól emlékszem, nem volt rossz az sem,de ez nekem jobban bejött. :)

      Törlés
  2. Nagyon cuki minden:) Primark cuccokat honnan tudsz rendelni? én már mindenhol kerestem webshopot, de nem találtam:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)Mert nincs is a Primarknak.Max. ebay-en tudsz nézelődni. Facebookon van egy olyan, hogy Rendelj Angliából bármit :)Egy magyar lány,aki kint él, beszerzi őket:)

      Törlés
  3. Ahw *-* szuper dolgokat vettél *-*

    VálaszTörlés
  4. úú de szép cipő és táska, nagyon jó kis cuccokat vettél :P

    http://makeupclothesandme.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Ú...z a cipő nagyon tetszik!! *.* És a hozzá passzoló táska se semmi. :D

    VálaszTörlés